Заявка на ремонт / обслуговування

Шановні власники апаратів!

Компанія "Medicalaser" систематизує роботу сервісного центру. З 08.11.2018 ми приймаємо всі апарати на технічне обслуговування і ремонт з обов'язковим заповненням електронної заявки та відповідно до Договору оферти, посилання на який опубліковано внизу цієї сторінки. Якщо у Вас виникають питання при заповненні заявки, Ви можете звернутися за допомогою до фахівця відділу клієнтської підтримки за телефоном 0 800 300 151.

Без заповненої заявки апарати на обслуговування і ремонт - не приймаються!

Копія Вашої заявки та чинного Договору оферти відсилаються Вам на електронну пошту, вказану при подачі заявки.

Також рекомендуємо Вам ознайомитися з книгами компанії Медікалазер, де Ви зможете знайти відповіді на найбільш поширені питання щодо правильного обслуговування наших апаратів. 

Особливо рекомендуємо ознайомитися з книгою "Візуальна ідентифікація причини не гарантійних поломок лазерних і косметологічних апаратів компанії" Медікалазер".

Ознайомлення з цією книгою дозволить Вам уникнути поломок апаратів, а також розуміти, що такі причини: "Воно саме", "Ми на ньому практично не працювали", "Ми заливали дистильовану воду, куплену на заправці", "Ми заливали деіонізовану воду від нашого місцевого техніка", "Ми хотіли отримати унікальну довжину хвилі, тому скрутили разом всі 3 насадки для неодимового лазера" і інші подібні причини не є достовірними та вказують на порушення правил експлуатації апаратів. Що практично завжди виявляється нами при проведенні ремонтів або при технічних обслуговуваннях.

Крім того, хочемо зазначити, що наші сервісні фахівці відповідають вкрай ввічливо, повно і навіть ведуть переписку в Viber або інших засобах зв'язку, щоб фіксувати всі істотні моменти спілкування між сервісною службою та клієнтами. Це спілкування відбувається в будні дні з 9.00 до 18.00. Також відзначимо, що ми проводимо фото і відео фіксацію  стану всієї техніки, що надходить до сервісного центру, для того щоб наші оцінки або висновки були об'єктивні й обґрунтовані.

Також хочемо звернути Вашу увагу, що тільки наш сервісний центр несе відповідальність за ремонт або технічне обслуговування усієї нашої техніки. Якщо Ви звертаєтеся до будь-яких інших фахівців, то вони візьмуть техніку на ремонт тільки в тих випадках, коли їм це вигідно, коли вони можуть впоратися з проблемою. В інших випадках вони або відмовлять Вам, або вартість ремонту буде істотно вище, ніж у нас. Тому рекомендуємо Вам відразу звертатися в наш сервісний центр.

Адреса для зворотньої доставки апарату (на цю адресу буде відправлений ваш апарат після закінчення робіт):
Увага! Ви повинні надати згоду - Договір оферти