Договір оферти купівлі-продажу товару
Даний договір зараз не діє. Він діяв у лютому-травні 2022 року, коли укладання звичайних договорів було дуже утруднене.
Зразок договору оферти купівлі-продажу товару
Цей договір є офіційною та публічною пропозицією Продавця укласти договір купівлі-продажу Товару, представленого на сайті https://medicalaser.com.ua Даний договір є публічним договором та договором приєднання, тобто укладений відповідно до статей 633, 634 Цивільного кодексу України, його умови є однаковими для всіх Покупців незалежно від їх статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець) без надання переваги одному Покупцю перед іншим. Шляхом укладення цього Договору Покупець в повному обсязі приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати Товару, доставки Товару, повернення Товару, відповідальності за недобросовісне замовлення та усі інші умови договору. Договір може бути укладений лише шляхом приєднання Покупця до запропонованого договору в цілому. Покупець не може запропонувати свої умови договору. Договір вважається укладеним з моменту натискання кнопки «Підтвердити замовлення» на сторінці оформлення замовлення в Розділі «Кошик» і отримання Покупцем від Продавця підтвердження замовлення в електронному вигляді
Визначення термінів
1.1. Публічна оферта (далі - «Оферта») - публічна пропозиція Продавця, адресована невизначеному колу осіб, укласти з ним договір купівлі-продажу товару (далі - «Договір») на умовах, що містяться в цій Оферті.
1.2. Товар – об'єкт угоди сторін, який був обраний Покупцем на сайті Продавця та поміщений у кошик, або вже придбаний Покупцем у Продавця дистанційним способом. Товар призначений виключно для професійного використання і не використовується для особистих потреб. Продавець не несе відповідальності за розрахунок потрібної потужності товару чи його характеристик для виконання робіт із застосуванням товару. Товар не призначений для домашнього використання у якості не професійної техніки.
1.3 Сайт Продавця за посиланням https://medicalaser.com.ua створений зокрема для укладення договорів роздрібної купівлі-продажу на підставі ознайомлення Покупця із запропонованим Продавцем описом Товару за допомогою мережі Інтернет.
1.4. Покупець – дієздатна фізична особа, яка досягла 18 років, отримує інформацію від Продавця, розміщує замовлення щодо купівлі товару, що представлений на сайті Продавця, юридична особа чи фізична особа-підприємець, та купує Товар виключно для професійного використання відповідно до умов п. 1.2 Договору.
1.5. Продавець – Фізична особа – підприємець ________________________, діючий на підставі витягу з державного реєстру платників єдиного податку №____________ від __.__.____ р., відповідно до чинного законодавства України, місцезнаходження якого: ______, м. ____, ____________, буд. ___, кв. ____
Предмет договору.
2.1. Продавець зобов'язується передати належний йому Товар у власність Покупцеві, а Покупець зобов'язується прийняти товар і оплатити його на умовах Договору.
2.2. Датою укладення Договору-оферти (акцептом оферти) та моментом повного й беззаперечного прийняття Покупцем умов Договору вважається дата заповнення Покупцем форми замовлення, розташованої на сайті Продавця, за умови отримання Покупцем від Продавця підтвердження замовлення в електронному вигляді. У разі необхідності, за бажанням Покупця, Договір може бути оформлений у письмовій формі.
Оформлення замовлення
3.1. Покупець самостійно оформлює замовлення на сайті Продавця через форму «Кошика», або зробивши замовлення електронною поштою чи за номером телефону, вказаним в розділі контактів.
3.2. Продавець має право відмовитися від передання замовлення Покупцеві у випадку, якщо відомості, вказані Покупцем під час оформлення замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх дійсності.
3.3. При оформленні замовлення на сайті Продавця Покупець зобов'язується надати наступну обов’язкову інформацію, необхідну Продавцю для виконання замовлення:
3.3.1. прізвище, ім'я Покупця;
3.3.2. адреса, за якою слід доставити Товар (якщо доставка до адреси Покупця);
3.3.3. контактний телефон.
3.3.4. реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичної особи, код ЄДРПОУ для юридичної особи або індивідуальний податковий номер фізичної-особи підприємця.
3.4. Найменування, кількість, артикул, ціна обраного Покупцем Товару вказуються в кошику Покупця на сайті Продавця.
3.5. Якщо будь-якої із Сторін договору необхідна додаткова інформація, він має право запросити її у іншій Стороні. У разі ненадання необхідної інформації Покупцем, Продавець не несе відповідальності за надання якісної послуги Покупцю при покупці Товару на сайті Продавця.
3.6. При оформленні замовлення через оператора Продавця (п. 3.1. Цієї Оферти) Покупець зобов'язується надати інформацію, зазначену в п. 3.3 – 3.4. Договору.
3.7. Ухвалення Покупцем умов цієї Оферти здійснюється за допомогою внесення Покупцем відповідних даних в реєстраційну форму на сайті Продавця або при оформленні Замовлення через оператора. Після оформлення Замовлення через оператора дані про Покупця вносяться до бази даних Продавця.
3.8. Покупець несе відповідальність за достовірність наданої інформації при оформленні Замовлення.
3.9. Укладаючи Договір, тобто акцептуючи умови даної пропозиції (запропоновані умови придбання Товару), шляхом оформлення Замовлення, Покупець підтверджує наступне:
а) Покупець цілком і повністю ознайомлений, і згоден з умовами цієї пропозиції (оферти);
б) він дає дозвіл на збір, обробку та передачу персональних даних, дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії. Крім цього, укладенням договору Покупець підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлених Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Покупець також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Покупця з метою виконання замовлення Покупця. Обсяг прав Покупця, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" йому відомий і зрозумілий.
Ціна, порядок передачі і доставки товару.
4.1. Ціни на Товари визначаються Продавцем самостійно та вказані на сайті Продавця.
4.2 Ціни на Товари та послуги можуть змінюватися Продавцем в односторонньому порядку залежно від кон'юнктури ринку. При цьому ціна окремої одиниці Товару, вартість якої оплачена Покупцем в повному обсязі, не може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку.
4.3. Вартість Товару, яка вказана на сайті Продавця не включає в себе вартість доставки Товару Покупцю. Вартість доставки Товару Покупець сплачує відповідно до діючих тарифів служб доставки (перевізників) безпосередньо обраній ним службі доставки (перевізнику).
4.4. Зобов'язання Покупця по оплаті Товару вважаються виконаними з моменту надходження Продавцю коштів на його рахунок.
4.5. При отриманні товару Покупець повинен у присутності представника служби доставки (перевізника) перевірити відповідність Товару якісним і кількісним характеристикам (найменування товару, кількість, комплектність, термін придатності).
4.6. Покупець або його представник під час приймання Товару підтверджує своїм підписом в товарному чеку /або в замовленні/ або в транспортній накладній на доставку товарів, що не має претензій до кількості товару, зовнішнім виглядом і комплектності товару.
4.7. Право власності та ризик випадкової втрати або пошкодження Товару переходить до Покупця або його Представника з моменту отримання Товару Покупцем в місті поставки Товару при самостійній доставки Товару від Продавця, чи під час передачі Продавцем товару службі доставки (перевізнику) обраної Покупцем.
4.8. Товар передається Продавцем Покупцеві тільки після сплати Покупцем повної вартості товару на розрахунковий рахунок або в касу Продавця.
4.9. Товар Покупцеві передається в офісі Продавця і Покупець зобов’язаний прибути для приймання товару у офіс Продавця.
4.10. Якщо покупець не може прибути у офіс Продавця для приймання Товару, то Товар може бути відправлений Продавцем Покупцеві службою доставки (кур’єрською, поштовою чи іншою) за проханням Покупця.
4.11. Продавець не несе відповідальності за якість транспортування Товару службою доставки і пошкодження Товару у процесі транспортування не буде розглядатися як гарантійний випадок.
4.12. Перехід права власності на Товар відбувається після його передачі Покупцеві на підставі підписаного Покупцем акту прийому-передачі Товару.
4.13. Покупець зобов’язаний підписати акт прийому-передачі Товару. Термін дії гарантійних зобов’язань починає рахуватися з дати підписання Покупцем акту прийому-передачі Товару.
4.14. Якщо Товар був направлений Покупцеві Продавцем за проханням Покупця службою доставки, то Покупець у строк два дні з моменту отримання Товару від служби доставки зобов’язаний підписати та надіслати акт прийому-передачі Товару Продавцеві рекомендованим листом. Якщо Покупець не підписав акт-прийому передачі і не відправив його на протязі двох днів Продавцю рекомендованим листом, то Сторони вважають, що Покупець отримав Товар належної якості.
4.15. Якщо покупець не підписав акт прийому-передачі Товару з якихось причин, а Товар був надісланий Покупцеві службою доставки на прохання Покупця, то Сторони домовились, що у такому випадку строк дії гарантії на Товар становить 14 (чотирнадцять) днів з дня фактичного отримання Товару Покупцем, що підтверджується документами про вручення Товару Покупцеві службою доставки.
4.16. Товар повинен бути упакований Продавцем таким чином, щоб виключити псування або знищення його на період до прийняття Товару Покупцем.
4.17. Заміна або повернення Товару належної якості від Покупця проводиться протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту його отримання.
4.18. Заміна Товару, його частин чи комплектуючих належної якості після строку, встановленого для випадків повернення Товару, не передбачена і можлива тільки за додаткову плату при наявності технічної можливості у Продавця.
4.19. У зв’язку з військовим станом Продавець має право надати Покупцю інструкцію до апарата, дипломи про проходження навчання та інші документи у електронному вигляді. Після закінчення військового стану ці документи будуть надані у паперовій формі на вимогу Покупця. Гарантійний талон у паперовій формі також може бути наданий після закінчення військового стану на вимогу Покупця, а на період дії військового стану встановлюється строк гарантії згідно пункту 6.1 даного Договору.
5.Права та обов'язки сторін.
5.1. Обов'язки Продавця:
5.1.1. Передати Покупцеві обраний ним Товар у повній комплектності.
5.1.2. Провести безкоштовне навчання для двох осіб, вказаних Покупцем, які будуть працювати з придбаним Товаром і надавати за його допомогою послуги, а також видати таким особам іменні сертифікати, які вказують на здатність навчених осіб правильно експлуатувати Товар. Навчання здійснюється у навчально-методичному центрі Продавця (або у учбово-тренувальному центрі «Медікалазер»).
5.1.3. Провести платне навчання осіб, які будуть працювати з Товаром, якщо Покупець бажає провести навчання більше, ніж двох осіб, або бажає провести навчання на своїй території.
5.1.4. Надавати Покупцеві консультації з питань експлуатації Товару за допомогою доступних засобів зв’язку. Консультування здійснюється виключно у робочі дні з 9 до 18 години. У інший час консультації не надаються.
5.2. Обов'язки Покупця:
5.2.1. Оплатити Товар згідно з умовами даного Договору.
5.2.2. Прийняти Товар (у подальшому – обладнання), перевірити його комплектність і працездатність.
5.2.3. Підписати акт прийому-передачі Товару.
5.2.4. Суворо виконувати встановлені технічні умови по запуску і подальшій експлуатації Товару.
5.2.5. Направити до моменту початку експлуатації Товару на навчання до учбово-тренувального центру компанії «Медікалазер» двох осіб, які пройдуть навчання і складуть іспит з правил експлуатації та користування Товаром. Направлення осіб на навчання має бути здійснено у такий строк, щоб особи пройшли навчання і склали іспит до моменту початку експлуатації Товару.
5.2.6. Допускати до роботи на даному обладнанні тільки тих осіб, які пройшли навчання і здали іспит по роботі на даному обладнанні, отримавши іменний сертифікат від Продавця або від учбово-тренувального центру компанії ТОВ «Медікалазер».
5.2.7. Проводити технічне обслуговування обладнання згідно графіка, визначеного в гарантійному талоні.
5.2.8. Надати Продавцю фото і відеоматеріали обладнання чи його роботи у випадках, якщо Покупець чи особи, які працюють на обладнанні, мають проблеми у роботі, чи потребують консультацій, або вважають, що обладнання зламалося чи працює з погіршенням характеристик.
5.3. Права Продавця:
5.3.1. Здійснювати поставку Товару тільки після повної сплати його вартості.
5.3.2. Видавати іменні сертифікати про проходження навчання по роботі з Товаром тільки тим особам, які успішно склали іспит після навчання роботі з Товаром.
5.3.3. Надавати консультації Покупцю з питань експлуатації Товару тільки у робочі дні з 9 до 18 години. У вихідні дні, а також поза межами робочих годин, консультації не надаються.
5.4. Права Покупця:
5.4.1. Вимагати від Продавця передачі Товару, що відповідає умовам, визначеним у розділі 2 даного Договору.
5.2.3. Вимагати заміну Товару або його доукомплектування згідно акту прийому-передачі, якщо Товар не відповідає комплектності чи не працездатний.
5.4.2. Вимагати від Продавця виконання інших зобов'язань згідно з Договором.
6. Гарантійні умови.
6.1. Строк гарантії на Товар вказаний у гарантійному талоні на Товар, який видається Покупцю разом з актом прийому-передачі Товару. Якщо у зв’язку з військовим станом Покупцю не було надано паперового гарантійного талону, то строк гарантії встановлюється 12,5 місяців (дванадцять місяців і п’ятнадцять днів) з моменту надходження оплати Товару на розрахунковий рахунок Продавця.
6.2. Гарантія на Товар вважається дійсною тільки при пред'явленні Товару в оригінальній упаковці, разом з повністю і правильно заповненим гарантійним талоном (із зазначенням найменування обладнання, його серійного номера, дати видачі, тривалості гарантійного обслуговування, наявністю печатки Продавця і підпису Покупця про ознайомлення з умовами гарантії, та відмітками про своєчасно пройдене технічне обслуговування).
6.3. Продавець, або сервісний центр, який за угодою з Продавцем здійснює гарантійне обслуговування, залишає за собою право на відмову в гарантійному обслуговуванні Товару Покупцю, якщо:
- не пред’явлений гарантійний талон або у гарантійному талоні відсутній підпис Покупця;
- серійний номер на Товарі видалений, змінений або стертий;
- пошкоджені гарантійні маркери-пломби;
- використовувалися неоригінальні або неякісні витратні матеріали та охолоджуючі рідини, що призвело до виходу з ладу системи охолодження обладнання;
- не проводилося своєчасне технічне обслуговування у строки, визначені для Товару;
- під час гарантійного строку проводилися ремонти або технічне обслуговування поза межами сервісного центру Продавця або сервісного центру, який за угодою з Продавцем здійснює гарантійне обслуговування;
- під час гарантійного строку проводилась повна або часткова розбірка обладнання або його частин (насадок, маніпул, кабелів, шлангів, з’єднань, замків та іншого) не уповноваженими особами поза межами сервісного центру Продавця або сервісного центру, який за угодою з Продавцем здійснює гарантійне обслуговування;
- відсутня письмова заява Покупця з описом поламок і бажаних Покупцем об’ємів ремонту.
6.4. Сторони домовилися, що гарантійні зобов’язання Продавця стосовно Товару припиняються, якщо вихід Товару (обладнання) чи його частин з ладу відбувся у наслідок:
- порушення правил експлуатації та зберігання;
- роботи обладнання у непередбачених режимах;
- порушення методик виконання робіт (процедур) з обладнанням, що призвело до непередбаченого технічними умовами попадання речовин, що використовуються при роботі обладнання, до корпусу чи частин обладнання (наприклад, попадання карбонових часточок на сапфірове скло насадок через недотримання відстані від насадки до карбону призводить до виходу скла з ладу, що не є гарантійним випадком);
- роботи у запилених приміщеннях, що призвело до попадання у корпус обладнання чи до його частин надмірної кількості пилу;
- роботи у приміщеннях, у яких порушується оптимальний температурний режим, встановлений для роботи обладнання, через що виникає перегрівання чи переохолодження обладнання;
- невірного встановлення і підключення обладнання на території Покупця;
- суттєвого і постійного перевищення допустимої температури у системі охолодження під час роботи обладнання;
- падіння обладнання (або його комплектуючих) з чи без зовнішнього пошкодження корпусу та його частин, але з наявністю внутрішніх пошкоджень від падіння;
- попадання усередину корпусу сторонніх речовин та рідин, комах, сторонніх предметів;
- зберігання обладнання без виконання на ньому роботи з порушенням допустимого інтервалу температур при зберіганні чи зберігання обладнання без упаковки, що призвело до попадання усередину обладнання чи його частин пилу;
- виникнення зовнішніх і внутрішніх механічних ушкоджень (зам’ятих контактів, тріщин, слідів удару, сколів на кристалі, процесорі і т.п.), отриманих у разі неправильної експлуатації, установки або при транспортуванні Товару чи падінні Товару;
- виникнення ушкоджень, отриманих у результаті аварії, або від дії вогню, або дії вологи;
- внесення змін в конструкцію обладнання поза межами сервісного центру Продавця;
- невідповідності технічним стандартам і нормам живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж, у тому числі – при застосуванні стабілізаторів та трансформаторів струму;
- відсутності елементів обов’язкової комплектації Товару.
6.5. Гарантія на обладнання припиняється у випадку виходу з ладу Товару чи його частин через порушення правил експлуатації системи охолодження обладнання:
- використання охолоджуючих речовин, не рекомендованих виробником, або таких, які мають підвищений вміст солей, через що відбувається засмічення каналів охолодження у всіх частинах обладнання;
- забруднення системи охолодження бактеріальними осадами, які виникають через порушення графіку заміни охолоджуючих рідин, що призводить до засмічення каналів охолодження;
- механічні ушкодження рухомих і нерухомих частин системи охолодження.
6.6. Гарантія не діє у випадках, коли пошкодження чи несправність Товару сталися у наслідок пожежі, ураження блискавкою чи зумовлені іншими природними явищами.
6.7. Технічне обслуговування обладнання під час гарантійного строку відбувається тільки у сервісному центрі компанії ТОВ «Медікалазер-сервіс», за адресою: м. Київ, проспект Оболонський, 28.
6.8. Адреса сервісного центру може змінюватися, про що буде повідомлено на сайті Покупця.
6.9. Перед відправкою Товару на технічне обслуговування, Покупець зобов’язаний перевірити адресу сервісного центру у Продавця.
6.10. Доставка Товару на технічне обслуговування здійснюється за рахунок Покупця і включає в себе витрати на пересилку Товару (обладнання) службою доставки чи іншим способом та на додаткове пакування Товару, якщо таке необхідне. Якщо Покупець не сплачує витрати на перевезення Товару, то він самостійно доставляє Товар до сервісного центру Продавця та забирає його з сервісного центру.
6.11. Сторони домовилися, що починаючи з другого технічного обслуговування згідно гарантійного талону Покупець сплачує рахунки за технічне обслуговування на умовах повної передплати робіт за тарифами сервісного центру.
6.12. Сторони домовилися, що якщо у процесі експлуатації Товар отримає пошкодження, які Покупець буде вважати гарантійним випадком, а Продавець з цим не буде погоджуватися та наведе обгрунтування, то Покупець згодиться з висновком Продавця. Якщо ж Покупець не погодиться з висновком Продавця, то Товар може бути переданий на експертизу до такого експерта, який має кваліфікацію і сертифікацію для проведення експертиз лазерного косметологічного обладнання.
6.13. Якщо Покупець не провів вчасно чергове планове технічне обслуговування Товару і прострочив його більше ніж на 14 (чотирнадцять) календарних днів, то гарантія на Товар припиняється з дати, що визначається як дата чергового технічного обслуговування плюс 28 (двадцять вісім) календарних днів.
6.14. Товар на ремонт чи гарантійне обслуговування надається Покупцем тільки разом з заявою, у якій вказуються причини звернення та дається опис поломок обладнання, та гарантійним талоном. При відсутності заяви з описом поломок та гарантійного талону ремонт і гарантійне обслуговування не виконується.
6.15. Строки гарантії на додаткове обладнання до Товару вказані в пункті 6 гарантійного талону.
6.16. Виїзний ремонт обладнання не передбачений через неможливість проведення повної діагностики Товару на території Покупця. Але у певних випадках, коли об’єм робіт чи суть поломок встановлена точно, Продавець може надати послуги технічного обслуговування чи ремонту на території Покупця за договірну плату. При цьому Продавець не дає гарантій якості такого ремонту.
6.17. Строки гарантійного ремонту встановлюються від 1 (одного) до 28 (двадцяти восьми) робочих днів. Термін ремонту у кожному конкретному випадку визначається сервісним центром Продавця з урахуванням складності ремонту. Сервісний центр повідомляє про строк ремонту Покупця.
6.18. Якщо під час ремонту будуть виявлені такі пошкодження обладнання, які неможливо було виявити при початковому огляді обладнання під час прийому обладнання у ремонт, то Сторони домовилися, що сервісний центр має право подовжити строки ремонту.
7. Відповідальність сторін.
7.1. Сторони домовились, що будь-які комерційні ризики неефективної експлуатації Товару чи недосягнення економічних показників експлуатації товару Покупцем Покупець несе самостійно і не може пред'являти Продавцю претензії з цих питань.
7.2. Сторони домовились, що ризики повного чи часткового невиконання правил роботи з Товаром працівниками Покупця чи особами, які проходили навчання для роботи з обладнанням, після проходження навчання цими працівниками чи особами у Продавця Покупець несе самостійно.
7.3. Сторони не несуть відповідальність за порушення своїх зобов'язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається не винуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов'язань.
7.4. Жодна із Сторін не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань по даному Договору, якщо це невиконання або неналежне виконання обумовлені дією обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин). Сторона для якої склалися форс-мажорні обставини, зобов’язана не пізніше 7 (семи) календарних днів з дати настання обставин повідомити в письмовій формі іншу Сторону.
7.5. Продавець не несе відповідальності за роботу і гарантійні зобов'язання стосовно обладнання в разі передачі у користування, експлуатацію або продажу обладнання другим особам, які не пройшли навчання і не мають відповідних сертифікатів допуску до роботи на даному обладнанні. При цьому Сторони домовилися, що наявність практичних чи теоретичних навичок роботи на подібному обладнанні, але інших моделей, не вважається достатнім досвідом для роботи на обладнанні, придбаному за даним Договором, і робота таких осіб на обладнанні є підставою для відмови Продавця у гарантійному обслуговуванні обладнання.
7.6. Покупець відповідальний за придбаний Товар (обладнання) з моменту його отримання (підписання акту прийому-передачі) і зобов'язаний неухильно виконувати умови Договору.
8. Термін дії Договору та інші положення.
8.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов'язань по сплаті і прийому-передачі Товару, але не довше дії гарантійного строку обслуговування Товару.
8.2. Умови даного Договору можуть бути змінені за взаємною згодою Сторін, а також в односторонньому порядку Продавцем.
8.3. Дострокове розірвання Договору можливе лише за письмовою згодою Сторін, якщо інше не встановлено Договором або законодавством України.
8.4. Всі суперечки пов’язані з даним Договором вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо спір не може бути вирішений шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленої підвідомчістю і підсудністю такого спору, визначеному відповідним чинним законодавством України.
8.5. У випадках, не передбачених даним Договором, сторони керуються нормами чинного законодавства.
8.6. Визнання будь-якого пункту Договору недійсним не спричиняє визнання недійсним усього Договору.