Як правильно вибрати апарат «Медикалазер»

  

Дана сторінка знаходиться в стадії наповнення. Деякі матеріали можуть змінюватися або оновлюватися.

Шановні покупці!

Перш ніж купувати лазерну і косметологічну техніку «Медікалазер», ознайомтеся з цією статтею. У ній ми вам розповімо, на що вам бажано звернути увагу при купівлі, ґрунтуючись на досвіді покупок і експлуатації техніки іншими покупцями, які вже придбали наше обладнання. Прочитайте статтю до кінця і багато нюансів вибору і подальшої експлуатації техніки стануть для вас більш зрозумілими і обґрунтованими.

1 Чому техніка «Медікалазер» має високий попит на ринку?

Техніка «Медікалазер» дуже вигідна по співвідношенню «якість-ціна» для придбання в салон краси або клініку. Тому багато салонів вважають за краще її купувати. Але необхідно розуміти, що таке «дуже вигідне співвідношення« якість-ціна »?

Ціна - це зрозуміло. І ціни на техніку «Медікалазер» - дуже хороші для українських професійних користувачів (салонів краси та клінік). Якщо переглянути сайти конкурентів з цінами - в цьому легко переконатися. Ціни на техніку «Медікалазер» такі, що апарати можна окупити в термін від 3 до 8-11 місяців при правильній маркетинговій політиці власника.

А що ж таке якість? «Якість» - це збірний показник, який об'єднує в собі багато характеристик не тільки самої техніки, а й такі характеристики, як:

  • повне наявність української сертифікаційної документації на техніку;
  • наявність власного виробництва і лабораторії в Україні;
  • повна сертифікація виробництва і сервісного центру;
  • наявність нагород;
  • проходження перевірок перевіряючих і регулюючих органів;
  • повні договірні відносини і багато іншого, що споживачі зазвичай не помічають, але що дуже важливо для довгострокової експлуатації техніки і довгострокового забезпечення гарантії виробником.

Іноді можна почути від нетямущих «фахівців», що вони можуть купити апарат за кордоном дешевше. Але! Такий апарат буде неможливо і заборонено експлуатувати в Україні без документів і сертифікатів, на такий апарат буде практично неможливо (або дуже дорого) отримати з-за кордону сервісне або гарантійне обслуговування, на такий апарат неможливо буде отримати юридичний захист в Україні. І ще маса негативних моментів виникне при покупці одиничних апаратів за кордоном. І всього цього негативного легко уникнути при купівлі техніки «Медіклазер» українського виробництва. Саме тому багато компетентні покупці воліють купувати апарати «Медікалазер».

2 Яку техніку випускає і продає «Медікалазер»?

Техніка «Медікалазер» - це професійна техніка. Вона професійна тому, що при її роботі відбуваються такі ефекти в шкірі і тілі людини (клієнта салону краси або клініки), які українське законодавство визначає навіть як медичні. І в питанні визначення, до якого виду відносити професійну косметологічну або медичну техніку, українське законодавство орієнтується на європейські норми і поступово ці норми приймає і наказує українським підприємствам їх виконувати. А європейські норми визначають діодні лазери, неодимові лазери, ЕЛОС-апарати, ультразвукові апарати для підтяжки шкіри, СО2-лазери та іншу техніку як професійну медичну техніку, якщо у цієї техніки є певні характеристики потужності або виникають певні ефекти при проведенні процедур. І «Медікалазер» (як виробник) виконує всі вимоги українського законодавства з урахуванням його поточної та майбутньої адаптації до європейських норм.

Слід зазначити, що в даний момент часу відповідними державними органами України ведеться законодавча робота по розмежуванню послуг, які можна надавати людям в салонах краси або ж строго тільки в медичних клініках. «Медікалазер» виконує сертифікацію своєї техніки за нормами, які враховують це майбутнє ймовірне поділ послуг.

3 Чому на техніку «Медікалазер» потрібні сертифікати і які вони повинні бути?

Будь-апарат, ввезений в Україну або вироблений всередині нашої країни, зобов'язаний мати правильно оформлену відповідну українську сертифікацію. Сертифікати, видані в інших країнах, - в Україні в даний момент часу НЕ діють (може бути, в майбутньому відбудуться якісь зміни, але на момент написання статті було так). Тому будь-які посилання на закордонні сертифікації - типу FDA (сертифікація в органі з контролю за харчовими і медичними продуктами США), РЄ та інші - не мають сили в Україні, а видача копій таких сертифікатів під виглядом дозволених - незаконна. Більш того, багато тверджень про наявність сертифікації за кордоном можуть бути і помилковими - якщо продавець стверджує, що такі документи є, то нехай збереже їх у відкритий доступ на сайті.

Лазерна та косметологічна техніка може бути медичного і немедичного призначення. Діодні лазери, неодимові лазери, ЕЛОС-апарати, ультразвукові апарати для підтяжки шкіри, СО2-лазери, апарати мікроігольчатого РФ якщо призначені для професійного використання, то ставляться до класу медичної техніки. Тому на них в Україні обов'язково повинні бути сертифікати за системою ISO 13485 з переліком моделей такої техніки. Тому виробництво, сервіс і самі апарати «Медікалазер» сертифіковані в Україні саме в рамках цієї системи. Всі сертифікати «Медікалазер» викладені у відкритий доступ на сайті, щоб будь-який споживач або перевіряючий орган міг переконатися в наявності сертифікатів.

Використання в Україні техніки без сертифікації, або з сертифікацією, що не відповідає класу техніки, або з фальшивими сертифікатами - заборонено, і на власників такої техніки можуть бути накладені стягнення відповідно до законодавства України.

4 Чому «Медікалазер» має європейські сертифікати РЄ, але не викладає їх у відкритий доступ і не маркує свою техніку знаком СЕ?

У «Медікалазер» дійсно є сертифікати європейського зразка, що дозволяють маркувати техніку знаком СЕ. Але ми такі сертифікати не публікуємо, хоча можемо це робити - у нас є повне право для використання і публікації. Чому ж ми цього не робимо і що потрібно знати про такі сертифікатах, щоб правильно розуміти їх значення для України?

1. Знак СЕ на апараті всього лише означає, що апарат пройшов якусь сертифікацію, визнану в Євросоюзі. Але для України знак СЕ на апараті не має значення - для продажу в Україні техніка повинна пройти українську сертифікацію. Тому для апаратів, що збираються «Медікалазер» в Україні і продаються в Україні немає сенсу ставити позначення СЕ на етикетках.

2. Знак СЕ на техніці і сертифікат з позначенням СЕ в Європі вказують, що якесь виріб пройшов якусь сертифікацію в Європі. Але є одна дуже важлива особливість! Сертифікат РЄ видається для РІЗНИХ ВИПАДКІВ і для різних видів сертифікації (що прямо пишеться в сертифікаті у вигляді вказівки директив-умов, за якими проводилась перевірка):

- правильна медична як для професійної косметологічної техніки (ця сертифікація тривалий, трудомісткий і витратний процес);

- сертифікація просто як якихось пристроїв, які можуть бути включені в розетку в Європі (це сертифікація техніки, як низьковольтної).

Правильна сертифікація техніки в Європі ЯК МЕДИЧНОЇ, і саме це повинно бути вказано в самому сертифікаті (в сертифікаті написано, що він виданий на техніку, яка пройшла перевірку по ДИРЕКТИВАМ для медичної техніки) потрібна, щоб клініка або салон мали право з цим апаратом проводити процедури ! Тобто в Європі професійні апарати - діодні лазери, неодимові лазери, ЕЛОС-апарати, ультразвукові апарати для підтяжки шкіри, СО2-лазери, апарати мікроігольчатого РФ - зобов'язані мати сертифікат РЄ по МЕДИЧНИМ директивам, щоб ці апарати мали право застосовуватися для комерційного проведення процедур і на апаратах ставився знак СЕ. Якщо в сертифікаті на техніку зазначено що-небудь інше - ця техніка НЕ ​​має права використовуватися в професійній діяльності косметологів в Європі.

Сертифікація техніки, просто як низьковольтної, НЕ дає ніякого права використовувати в Європі апарати, зазначені в такому сертифікаті, як професійних для проведення комерційних процедур! У сертифікаті прямо вказано, що апарати сертифікуються саме за директивами для низьковольтної (а ніяк не медичною) техніки.

3. Деякі українські продавці лазерної та професійної косметологічної техніки, яка в Європі вважається медичної, вводять українських покупців в оману. Як? Просто маніпулюючи сертифікатами і розраховуючи, що покупець або не знає, яка саме сертифікація в Європі вважається правильною, або просто не прочитає, що написано в сертифікаті з переліком моделей апаратів. Наприклад, пропонується до продажу модель якогось апарату, який, як стверджується, або зібраний в Європі, або пройшов європейську сертифікацію. Але діодні лазери, неодимові лазери, ЕЛОС-апарати, ультразвукові апарати для підтяжки шкіри, СО2-лазери, апарати мікроігольчатого РФ - зобов'язані мати сертифікат РЄ по МЕДИЧНИМ директивам. А покупцеві показують сертифікат РЄ, виданий за директивами для низьковольтного обладнання! Це прямо вказує на те, що техніка з таким сертифікатом НЕ може застосовуватися в Європі в якості професійної, і така техніка, з високою часткою ймовірності, взагалі ніколи не збиралася в Європі, тому що її там неможливо продати, отже, нема чого й робити.

4. Компанія «Медікалазер», виробляючи апарати в Україні, прагнути почати їх продаж в Європі. Як це зробити? Потрібно пройти ЄВРОПЕЙСЬКУ сертифікацію як для МЕДИЧНОЇ техніки, тільки в цьому випадку європейські професійні споживачі зможуть офіційно використовувати техніку «Медікалазер» для комерційного проведення процедур.

Для такої сертифікації уповноважений європейський сертифікуючий орган повинен перевірити фабрику і лабораторію «Медікалазер» в Україні, перевірити технічну документацію, перевірити самі апарати на відповідність європейським директивам для медичної техніки (це тривалий процес). Для перевірки апаратів їх необхідно офіційно переслати в одну з країн Євросоюзу, де апарати пройдуть випробування (і навіть будуть зруйновані в ході випробувань для перевірки безпеки) в акредитованій лабораторії. Крім того, «Медікалазер» хоче відіслати зразки своєї техніки потенційним партнерам в Євросоюзі і своїм технічним представнику, щоб вони заздалегідь оцінили якість техніки.

І ось для такої пересилання через митний кордон апарати «Медікалазер» були спеціально сертифіковані як низьковольтне устаткування за європейськими нормами. Сертифікацію провів український орган, який має право видавати такі сертифікати саме з цього виду сертифікації. З такими сертифікатами у митниці не виникає питань і претензій до пересилається в Європу техніці. Але, ще раз підкреслимо, така сертифікація не дає права працювати цій техніці в Євросоюзі для надання комерційних послуг з проведення косметологічних процедур.

5. Чому ж «Медікалазер» не публікує свої сертифікати РЄ на сайті, хоча там викладено всі українські сертифікати? Щоб не вводити покупців в оману і не давати приводу кому-небудь посилатися на наші сертифікати. Компанія «Медікалазер» прагне бути зразком з оформлення документів, і якщо на нашому сайті будуть сертифікати РЄ на низьковольтну техніку, то це може привести до наступного. Якоїсь недобросовісний продавець буде показувати своїм покупцям неправильний ( «низьковольтний») сертифікат, але при цьому посилатися на «Медікалазер», що у нас є такий же, і на цій підставі переконувати покупця, що демонстрований «низьковольтний» сертифікат підтверджує «медичне європейське походження »техніки. Важливо враховувати, що в павільн сертифікатах на МЕДИЧНУ техніку обов'язково повинні бути перераховані конкретні моделі апаратів. Навіть якщо ви бачите медичний сертифікат, але в ньому немає моделей або може бути відсутня програма з переліком моделей, то це вже привід замислитися, чому немає переліку.

Ось ми і описали причини, за якими у нас є сертифікати РЄ, їх можна побачити у нас в офісі, їх можна перевірити на сайті органа, що сертифікує, але публікуємо ми виключно правильні українські сертифікати.

5 Чи можна застосовувати техніку «Медікалазер» в салоні краси?

В данный момент времени в Украине нет четкого разграничения, какие коммерческие косметологические процедуры разрешено проводить в салоне красоты, а какие – исключительно в медучреждении (или салоне красоты, или клинике, которые имеют медицинскую лицензию, по которой некие помещения предназначены для проведения медицинских процедур). Поэтому многие салоны красоты успешно эксплуатируют технику «Медикалазер» - получают большую прибыль в короткие сроки (окупая свои вложения многократно).

Более того, следует отметить, что уже сейчас аппараты «Медикалазер» имеют такую полную и правильную сертификацию, что их владельцы в салонах красоты и клиниках даже при устрожении законодательства Украины могут быть спокойны – вся документация на технику «Медикалазер» соответствует украинским нормам, ориентированным на нормы Европейского союза. Как показали проверки некоторых салонов красоты и клиник, которые проводили украинские силовые структуры и структуры МОЗ, к технике «Медикалазер» по документации - претензий не было.

Если же использовать технику, которая не имеет украинских сертификатов или сертификаты окажутся поддельными, то такую технику при проверках могут изъять, а на владельцев могут быть наложены определенные санкции или наказания.

6 Чому в «Медікалазер» і «Медікалазер-Сервіс» така «бюрократія» при купівлі техніки і сервісному обслуговуванні?

Деякі покупці кажуть, що в «Медікалазер» і «Медікалазер-Сервіс» дуже сильна «бюрократія» - все оформляється документально і співробітники діють за встановленими в компанії правилами. Чому складається таке враження?

«Медікалазер» виробляє, а «Медікалазер-Сервіс» обслуговує складну техніку яка відноситься до класу медичної. Тому обидва наші підприємства зобов'язані діяти строго у відповідності з:

  • українським законодавством;
  • стандартами ISO 9001;
  • стандартами ISO 13485.

Цілком ймовірно, що уявлення про нашу «бюрократії» складається на тлі якихось інших підприємств, де дотримання правил і законодавства приділяють менше уваги. Але таке «лояльне» ставлення до клієнтів - це проста недбалість і нехтування законодавчими нормами. Адже порушення правил і стандартів призводить до того, що неможливо прорахувати ризики, а прорахунок ризиків дуже важливий для випуску якісної техніки та її довгострокового якісного обслуговування.

Тому ми в обов'язковому порядку: укладаємо з покупцями договори при продажу техніки; сервісне обслуговування і ремонт виконуємо строго на основі договору-оферти і заявки власника апарату (обидва документи надсилаються власнику на електронну пошту); даємо письмові технічні та експертні висновки на вимогу; воліємо переписку усному спілкуванню; відправляємо власникам фото і відеоматеріали при ремонтах, а також виконуємо інші «бюрократичні» дії, які дозволяють гарантувати дотримання прав власників апаратів і які запропоновані нам за українським законодавством. Як показує практика, наша «бюрократію» дозволяє знижувати конфліктність, підвищує об'єктивність в розгляді питань і дозволяє створювати умови для прибуткової експлуатації та якісного обслуговування техніки на довгі роки.

7 Чи можна обслуговувати техніку «Медікалазер» в будь-якому сервісному центрі?

В Україні стає все більше лазерної та косметологічної техніки, яка є складною і відноситься до класу медичної (за українським законодавством). Тому стає все більше і сервісних центрів, які пропонують цю техніку обслуговувати. Але в будь-якому чи центрі можна обслуговувати таку техніку і чи безпечно це?

Для початку необхідно звернути увагу на наступне. Сертифікований центр несе відповідальність за роботу апарату. Якщо щось при проведенні процедур піде не так і клієнт салону або клініки пред'явить претензії, то відсутність обслуговування техніки в сертифікованому центрі буде великим мінусом для власника.

Тепер розглянемо, якими центрами можна і потрібно користуватися.

Можна виділити чотири типи сервісних центрів:

1. Сертифіковані сервісні центри виробників техніки. Таких центрів нам відомо 2 - це сервісний центр «Медікалазер-Сервіс» і сервісний центр ПП «Фотоніка Плюс» (м.Черкаси). Ці центри мають право обслуговувати медичну техніку (відповідно до законодавства), мають необхідну сертифікацію, мають необхідні апаратуру та обладнання, мають власні вимірювальні лабораторії, мають правильно обладнані виробничі цехи і приміщення. Слід зазначити, що обидва ці центри спеціалізуються саме на обслуговуванні техніки власного виробництва і мають доступ до технологічної виробничої документації на техніку. Тому ремонт і обслуговування техніки в цих сервісних центрах відбувається правильно і відповідно до законодавства України. І сервісні документи оформляються правильно.

Виходячи з викладеного, техніку «Медікалазер» в даний момент часу можливо і необхідно обслуговувати тільки в сервісному центрі «Медікалазер-Сервіс».

2. Сервісні центри продавців техніки відомих зарубіжних марок. Такі центри обслуговують продавану ними техніку (яка обов'язково повинна бути сертифікована в Україні). Якщо саме підприємство-продавець і його сервісний центр сертифіковані для обслуговування техніки певного класу, то з якістю обслуговування у них все в порядку. Але обслуговувати техніку «Медікалазер» там може бути проблематично, так як в таких центрах немає нашої документації. Але теоретично такий центр при певних умовах міг би обслуговувати і техніку «Медікалазер», якби уклав договір з виробником «Медікалазер». В даний момент таких договорів немає, тому оформити гарантійну та сервісну документацію буде не можливо.

3. Сервісні центри продавців техніки невідомого походження. Ці сервісні центри не мають ніякої сертифікації і не мають права обслуговувати медичну техніку. Але для того, щоб підвищити продажі власних апаратів, такі центри можуть навмисно пропонувати послуги ремонту на техніку «Медікалазер» і при цьому давати негативні оцінки нашої продукції, переконуючи власників апаратів придбати їх техніку невідомого походження. Як правило, в таких сервісних центрах немає необхідного вимірювального обладнання, відсутні нормальні умови для роботи з технікою - техніка ставиться без упаковки прямо на підлогу в пил (що навіть видно на відео, які записували деякі з таких центрів для своєї реклами), немає технічної документації і кваліфікованих фахівців, немає договорів та інших документів для роботи з клієнтами. Але в гонитві за миттєвою вигодою такі сервісні центри нахвалюють себе, при цьому не беруть ніяких довгострокових зобов'язань. Крім того, відносяться дуже вибірково до ремонтів - ремонтують тільки те, що можуть, тобто якісь прості поломки. І при цьому, як уже було сказано, нахвалюють свою техніку невідомого походження і без відповідної сертифікації, грубо порушуючи законодавство України.

Ми не рекомендуємо звертатися в такі центри, так як ніякої сервісної та гарантійної документації в правильному порядку вам не оформлять.

4. Сервісні центри побутової техніки. Ці центри ніякого відношення до медичної, лазерної або косметологічної техніці не мають. Але для збільшення доходу беруться за ремонт такої техніки, якщо вважають, що зможуть полагодити. Які ризики виникають звернення в такий центр? Незрозумілим якістю ремонту і неможливістю правильно оформити сервісну і гарантійну документацію.

Висновок: обслуговування складної лазерної та косметологічної техніки необхідно проводити тільки в сертифікованих сервісних центрах виробника або продавця (представника марки на території України), щоб не тільки якісно проводити ремонти, але і не мати проблем з документацією на гарантійне та сервісне обслуговування.

8 Які обмеження є в договорах купівлі-продажу обладнання «Медікалазер»?

Договори купівлі-продажу техніки «Медікалазер» і договір оферти на сервісне обслуговування «Медікалазер-Сервіс» стандартні для всіх продавців техніки «Медікалазер» і не змінюються ось уже майже 4 роки. Ці договори дуже прості і лояльні до покупця.

«Медікалазер» договором не обмежує комерційну діяльність покупця техніки. Покупець сам вирішує, яку цінову політику проводити, які маркетингові акції робити та інше.

Договори «Медікалазер» не змінюються, так як для існуючої форми договору прораховані ризики виробника і покупця, щоб при подальшій експлуатації не було проблем. Будь-які зміни в договір вимагають перерахунку ризиків або можуть зробити їх непрогнозованими. А при застосуванні складної лазерної та косметологічної техніки, виробленої на підприємстві, сертифікованому по ISO 13485, ризики повинні бути чітко спрогнозовані (на вимогу стандарту).

Договір оферти на сервісне обслуговування від «Медікалазер-Сервіс» в даний момент є єдиним публічним договором на сервіс в сегменті б'юті-індустрії і також містить всі необхідні відомості для якісного обслуговування техніки відповідно до законодавства України.

9 Чим обумовлено, що в договорі купівлі-продажу техніки «Медікалазер» є винятки з гарантії, а також на деякі частини апаратів встановлені коротші терміни гарантії?

Договір купівлі-продажу апаратів «Медікалазер», як і будь-який інший договір продажу дорогої техніки (наприклад, автомобілів), містить випадки виключення з гарантії або зменшення її терміну для деяких частин. Чим це зумовлено?

Дослідження, проведені компанією «Медікалазер» кілька років тому, показали, що окупність нашої техніки може статися в термін від 3 до 8 місяців при правильному маркетингу. Це означає, що при хорошій рекламі йде великий потік клієнтів і апарати експлуатуються інтенсивно, але при цьому можуть порушуватися правила експлуатації. І тому в договорі купівлі-продажу «Медіклазер» (на основі даних з дослідження) вказав терміни гарантії і виключення саме з урахуванням інтенсивного використання. Але, як показує багаторічна практика, поломок таких частин апаратів зі скороченим терміном гарантії - не багато.

Скорочення гарантії або виключення з неї дисциплінують власників і викликають у них бажання експлуатувати апарати відповідно до рекомендацій виробника. Наприклад, не передавати апарати в експлуатацію ненавченим співробітникам, або чітко дотримуватися температурні режими в приміщенні, або дотримуватися інші прості правила, які нескладно виконати, щоб не допустити поломки апарату з причин, ніяк не пов'язаним з якістю апарату або його частин. Для того, щоб знизити поломки і об'єктивно розглядати їх причини, «Медікалазер» навіть створив спеціальний посібник про не гарантійний поломки апаратів, з яким кожен покупець може (і навіть повинен) ознайомитися до покупки техніки. Цей посібник по своєму наповненню повністю збігається з усіма випадками виключення з гарантії, описаними в договорі. Отже, кожен покупець має можливість зробити повністю усвідомлений і інформований вибір до покупки. Слід додати, що ця допомога, як і інші практичні і методичні матеріали, викладено у відкритий доступ на нашому сайті і лунає в друкованому вигляді всім потенційним покупцям.

10 Чому «Медікалазер-Сервіс» не виїжджає на технічні обслуговування до власників апаратів, а проводить їх тільки в сервісному центрі?

«Медікалазер-Сервіс» - це сертифікований сервісний центр, який обслуговує техніку, що відноситься до класу медичної. Він обслуговує велику кількість апаратів. Близько 5 років тому, коли апаратів обслуговувалося менше, то була можливість іноді проводити виїзні обслуговування нескладних апаратів. Тепер такої можливості немає фізично.

Проведення технічних робіт повинно відповідати певним вимогам і умовам - електротехнічної безпеки, наявності запчастин, приладів та інструментів, витратних матеріалів та іншого. Забезпечити виконання таких умов неможливо поза виробничими приміщеннями.

Для роботи з усіма моделями і категоріями апаратів може використовуватися близько 30 дорогих приладів, які неможливо закупити в такій кількості, щоб забезпечити ними мінімум 8 сервісних бригад, які могли б забезпечити ремонт в стаціонарних умовах і на виїзді у клієнтів.

Крім того, проблематично возити з собою велику кількість дистильованої води, яка необхідна для проведення технічного обслуговування (ми самі виробляємо дистильовану воду). Наприклад, для промивання систем охолодження деяких апаратів при розширеному технічному обслуговуванні може знадобитися до 50-60 літрів води. Природно, що такі обсяги застосовуються не часто, але поза сервісного центру отримати таку кількість води проблематично, а розрахувати необхідну кількість до огляду апарату - неможливо.

І остання причина - ми почали виконувати не тільки великовузлового ремонт, але і ремонт окремих плат і електронних компонентів, що обходиться для власників апаратів дешевше, ніж великовузлового. І виконання таких ремонтів та робіт також неможливо забезпечити на місці у власників апаратів.

11 Хто виробник техніки «Медікалазер»?

Виробником техніки «Медікалазер» є саме ТОВ «Медікалазер». Техніка збирається на сертифікованій фабриці, розташованій в м Вишгород біля Києва. Апарати збираються з складальних комплектів, які закуповує за кордоном спеціалізований постачальник. Ці комплекти (набори деталей і вузлів, а також корпусу) надходять на фабрику і з них збираються апарати. Така схема виробництва широко практикується в світі (так збираються комп'ютери, смартфони, автомобілі та інша техніка) і називається великовузлового складанням.

Ця схема виробництва досить зручна, але покладає всю відповідальність за складання і дотримання українського законодавства на «Медікалазер».

Слід зазначити, що для організації цієї схеми виробництва «Медікалазер» розробив або отримав на всю техніку обов'язкові документи - технічні умови, конструкторську документацію, результати клінічних випробувань, сертифікати та інше. А також створив вимірювальну лабораторію для вхідного контролю якості складальних комплектів і вихідного контролю готових апаратів. На фабриці і в лабораторії в процесі вимірювань, випробувань і забезпечення якості збірки апаратів використовується більше 40 дорогих приладів і пристроїв.

Сама фабрика і виробництво не тільки збільшують стійкість компанії на ринку, але і є матеріальними активами, вони збільшують вартість підприємства.

12 Чому «Медікалазер» організував власне виробництво, а не став просто ввозити апарати з-за кордону від якихось виробників?

Торгова марка «Медікалазер» прийняла рішення проводити техніку в Україні з наступних причин. Техніка для українських споживачів повинна бути якісною, але не дорогий, тому що в умовах української економіки дорогу техніку дуже важко окупати. Якщо закупити і продавати в Україні техніку американських, європейських, ізраїльських виробників, то ця техніка буде дуже дорогою і терміни її окупності, а також ціни на процедури з її застосуванням, будуть дуже великими. Якщо закуповувати за кордоном дешеву техніку маловідомих виробників, то буде важко контролювати її якість.

Виходячи з цього, для України найкраще налагодити власне великовузлове складання. Воно дозволяє:

  1. Сертифікувати свою фабрику і лабораторію і не залежати в сертифікації від постачальників комплектуючих. Сертифікація своєї фабрики простіше, ніж сертифікація багатьох підприємств-виробників, що є обов'язковим при ввезенні в Україну техніки, яка відноситься до медичного класу.
  2. Розробити власні програмні продукти для управління апаратами і брендировать інтерфейси апаратів, а також зробити ці інтерфейси зручними для споживачів.
  3. Контролювати якість деталей (вузлів, компонентів, корпусів) апаратів у власній лабораторії.
  4. Проводити заміну деталей і компонентів в конструкторської документації так, як це необхідно для підвищення якості апаратів.
  5. Підтримувати високий інноваційний індекс підприємства - випускати багато моделей і постійно їх оновлювати (робити модифікації), щоб український ринок міг отримувати апарати відповідно до поточних тенденцій дизайну і характеристик техніки.
  6. Знизити ймовірність поставок на український ринок несертифікованої техніки з-за кордону від виробників, які не несли б ніякої відповідальності перед споживачами техніки і не могли б налагодити сервіс в Україні.
  7. Створити і отримати в комплексі всю документацію і сертифікати на апарати, яка належить «Медікалазер» і є нематеріальним активом, збільшуючи вартість підприємства.

Висновок: краще розвивати своє, ніж просувати чужу продукцію, виробник якої може в будь-який момент відмовити тобі в поставках або взагалі замінить тебе на іншого представника.

13 Які потужності у апаратів «Медікалазер»?

Питання про потужності апаратів задають досить часто. Питання по формі дуже простий, але відповідь на нього складний. Складність відповіді в тому, що «потужностей» у кожного апарату може бути кілька, ці потужності відносяться до різних вузлів, компонентів або до енергетичних ефектів при роботі апарату. Крім того, «потужність» у кожної лінійки апаратів також може змінюватися. Всі ці поняття «потужності» абсолютно зрозумілі підготовленим технічним фахівцям, але не зовсім зрозумілі косметологів, лікарям, власникам і керівникам салонів і клінік, які не є технічними фахівцями. І тому можуть плутатися різних «потужностях» і змішувати одні «потужності» з іншими.

Тому, щоб якось відповісти нашим покупцям на поставлене запитання про «потужності» системно, розглянемо лише три види «потужності», які потрібно розуміти покупцеві техніки «Медікалазер».

1. «Потужність» апарату - як потужність, споживана від електричної мережі. Ця потужність визначає:

  • якою буде максимальна сила струму, споживана апаратом від електричної мережі, її потрібно знати, щоб розуміти, чи витримає електропроводка споживаний струм;
  • скільки апарат може спожити електричного струму з мережі, її потрібно знати, щоб розуміти, скільки доведеться платити за спожите електрику.

При покупці апарату цю потужність дізнатися легко - вона є у нас на сайті для кожного апарату. Цю потужність бажано дізнатися, якщо приміщення, де планується встановити апарат, - старе, або житлове, і електропроводка в ньому може бути слабкою, теж старої. На таку проводку небезпечно ставити потужний апарат, наприклад, потужний діодний лазер з споживаної потужністю до 3 кВт. Проводка може грітися і будуть проблеми.

2. «Потужність» апарату - як потужність якоїсь енергії, що виходить з апарату і виробляє ефекти під час проведення процедур за допомогою апарату. Це може бути потужність лазерного випромінювання різних довжин хвиль, це може бути потужність ультразвуку в апаратах ультразвукової терапії, це може бути потужність струмів радіочастоти в апаратах RF-впливу. Що потрібно знати про цю потужності і чи потрібно обов'язково дізнатися числові показники цих потужностей при покупці?

Цю потужність, як це не здасться дивним або парадоксальним, можна і не дізнаватися. Справа в тому, що у всіх апаратів, які відносяться до класів медичних або професійних косметологічних і які працюють на однаковому принципі, обов'язково повинні бути приблизно однаковими нижні рівні потужності енергії, що виходить з апарату для твору ефекту терапевтичного або косметологічного. І обов'язково повинні обмежуватися верхні рівні тієї ж енергії, щоб не завдати пошкоджень на тілі пацієнта або клієнта під час процедури. Будь-який виробник, і «Медікалазер» в тому числі, обов'язково визначає верхні і нижні рівні цієї потужності (потужності вихідної енергії) відповідно до нормативних технічними вказівками, прийнятими в країні виробництва техніки, а також відповідно до науково обгрунтованими нормами. Вимірювальна лабораторія «Медікалазер» якраз і займається тим, щоб будь-який виходить з виробництва апарат налаштувати так, щоб що виходить з апарату енергія була строго в певних межах - не менше, ніж потрібно для ефективної роботи, але не більше, ніж гранична норма, щоб не заподіяти шкоди пацієнтові. Енергія, яка випромінюється між нижньою і верхньою межами, дозволяє підлаштовувати апарат під різні випадки і різних клієнтів, а також підвищувати потужність при необхідності з плином часу.

3. «Потужність» апарату - як «потужність» охолоджувальної системи. «Потужність» охолоджувальні системи для професійних лазерних і косметологічних апаратів - поняття трохи умовне. Цю «потужність» немає сенсу вимірювати в якійсь конкретній одиниці виміру, щоб не морочити голову покупцям і користувачам техніки якимись незрозумілими числами. З цієї «потужністю» надходять простіше. Кажуть так, що апарат в підлоговому виконанні корпусу має більш потужну (більш витривалі, довго працює в безперервному режимі) систему охолодження. Така система охолодження дозволяє прийняти більше клієнтів протягом дня з меншими технологічними перервами між процедурами. А апарат в настільному корпусі має менш потужну систему охолодження і призначений для проведення меншої кількості процедур.

Висновок: купуючи апарат, потрібно розуміти, про яку потужності ви хочете дізнатися. І потрібно мати технічні знання, щоб розуміти сенс числових показників різних «потужностей», які вам назве продавець або вказує виробник в технічній документації. Якщо у Вас є такі технічні знання - ви можете задавати питання і розуміти відповіді.

Якщо у вас немає таких знань, то ви не зрозумієте сенсу числових показників «потужності». Ви можете просто вразити (або піддатися маніпуляції) названим великим числом і купіть на емоціях апарат, який, по суті, не буде більше «потужним», ніж інші апарати - він просто не може бути більш-менш потужним через те, що він обов'язково повинен потрапляти «потужністю» в межі, які визначають ефективність і безпеку.

14 Чому навчають при покупці апарату «Медікалазер»?

Для відповіді на це питання, розділимо всіх користувачів техніки «Медікалазер», які приїжджають до нас на навчання при покупці, на три категорії:

  • досвідчені лікарі;
  • досвідчені косметологи;
  • недосвідчені фахівці.

І ось це питання про навчання найчастіше задають фахівці з малим досвідом і знаннями. Відповімо на нього прямо.

Наші апарати досить прості в управлінні, інтерфейси програм (то, що зображується на дисплеях апаратів) інтуїтивно зрозумілі. Спеціаліст з хорошим медичним або косметологічних освітою здатний зрозуміти, як працювати на апараті, навіть без навчання - просто читаючи інструкцію до апарата і повторюючи дії на дисплеї. Але для фахівців з невисоким рівнем досвіду самостійне освоєння апарату може бути важко. Тому, щоб прискорити освоєння апарату фахівцем будь-якого рівня, ми при купівлі будь-якого апарату «Медікалазер» проводимо навчання по 2 темам:

  • навчання протоколам проведення процедур із застосуванням конкретного апарату (порядок проведення, виставлення відповідних показників на дисплеї, показання та обмеження до застосування та інше);
  • технічне обслуговування апарату.

Фактично, навчання теоретичне і практичне йде в обсязі інструкції до апарату.

Нашим покупцям слід врахувати, що в рамках навчання при покупці апарату ми не навчаємо медицині, косметології, не даємо теоретичні технічні знання - це просто фізично неможливо в рамках 2-5 годин навчання в рамках одного дня для різних апаратів.

Для того, щоб розширити свої знання (при необхідності) в технічному плані, нашим покупцям варто ознайомитися з книгами технічного змісту, які в повному обсязі розміщені на нашому сайті. А з питань медицини або косметології необхідно проходити навчання в спеціалізованих закладах або підприємствах.

Що ще хочеться відзначити в плані навчання і грамотності фахівців, які використовують техніку «Медікалазер»? Іноді можна на навчанні почути від учнів фахівців, що їм потрібно проводити навчання простіше, тому що вони дівчинки. Але хороший фахівець-косметолог або лікар, не може характеризувати себе як «дівчинка» і на цій підставі виправдовувати відсутність знань або просити викладати предмет «простіше». Грамотний фахівець повинен знати зразкову пристрій апарату, правила його експлуатації, правила проведення процедур, знати обмеження до застосування апарату або до проведення процедур, а також повинен мати і інші знання в медицині і косметології, необхідні для надання якісних послуг. В іншому випадку, некомпетентний фахівець може завдати шкоди клієнту або зіпсує апарат. наприклад, в одному з салонів краси використовували дуже хороший апарат вакуумно-ротаційного масажу. Але апарат постійно ламався. Як виявилося, на апараті працювали ненавчені фахівці, та ще й із загальним низьким рівнем кваліфікації, що і призводило до поломок обладнання.

15 Скільки процедур потрібно, щоб видалити волосся, тату, судини і т.д.?

Всі апарати «Медікалазер» комплектуються інструкціями, в яких описуються протоколи проведення процедур (які необхідно чітко дотримуватися) і дається інформація про зразкові терміни прояви результатів від однієї процедури або від серії процедур. А також описується, від яких чинників залежить успішність або неуспішні проведення процедур.

Деякі процедури із застосуванням апаратів дають швидкий ефект навіть при проведенні однієї процедури - це видалення судин, ультразвуковий ліфтинг або карбоновий пілінг. Інші процедури, наприклад, епіляція або видалення татуювань дають швидкий ефект, але для досягнення повного видалення волосся або татуювання потрібне проведення серії процедур.

Необхідно враховувати, що кількість процедур і їх успішність залежить від багатьох факторів: фототипу шкіри клієнта, стану шкіри клієнта, сезонності, регулярності проведення процедур, правильності проведення процедур, стану здоров'я пацієнта (гормонального фону, наявних захворювань та іншого). Тому не існує для всіх клієнтів однакової кількості процедур для досягнення результату. Косметолог або лікар, приймаючи клієнта в перший раз, може назвати тільки орієнтовний (усереднене) кількість процедур, яке зазначено в інструкції до апарату, але в подальшому це кількість коригується залежно від спостережуваних результатів кожної процедури.

Також необхідно відзначити, що дуже важливо для розуміння результативності процедур і факторів, які можуть впливати на результативність, правильно вести картку клієнта або пацієнта.

16 Які витратні матеріали потрібні для роботи на апаратах?

Лазерні та косметологічні апарати «Медікалазер» хороші тим, що для проведення процедур практично не потрібно витратних матеріалів. Це сильно знижує собівартість проведених процедур і позитивно впливає на можливості збільшення прибутку, а також на можливості знижувати ціну на процедури при проведенні акцій або в інших випадках при необхідності.

Але деякі витратні матеріали все ж потрібні, а також потрібно пам'ятати деякі правила проведення процедур. Назвемо деякі з них (більш повно все описується в інструкції до кожного апарату).

1. В цілому потрібні антисептики для дезинфекції манипул і шкіри пацієнта.

2. Чи потрібні препарати для обробки шкіри після проведення процедур.

3. Для апаратів роботи по тілу, таких як Бодіслім і вакуумно-ротаційних не потрібні спеціальні дорогі костюми, процедури проводяться без них. Але при цьому потрібно пам'ятати, що рух маніпули по тілу клієнта без костюма має проводитися акуратно в той момент (фазу циклу роботи маніпули), коли в маніпулі немає вакууму. Якщо докладати зусиль до маніпулі, переміщаючи її в момент вакуумного присмоктування, то маніпула швидко вийде з ладу через надмірну силу. Більш того, маніпула спеціально так розраховується конструкторами і виготовляється, щоб при надмірних навантаженнях вийшла з ладу вона (корпус маніпули, шестерні або мотори), а не було завдано збитків шкірі пацієнта - такий вихід з ладу є елементом пасивної безпеки, щоб знизити ймовірність пошкодження шкіри під час проведення процедур. наприклад,

При проведенні процедури використовується тільки незначна кількість спеціального мінерального масла, яке полегшує ковзання маніпули. Ще раз підкреслимо, що саме незначна кількість масла.

3. Для кріоліполіза потрібні спеціальні одноразові серветки, просочені рідиною-антифризом. Такі серветки знижують ризик пошкодження шкіри при низьких температурах, які створюються маніпула апарату кріотерапії.

4. Для проведення процедур карбонового пілінгу потрібен якісний карбоновий гель. Цей гель складається з гелеобразной основи, яка повинна швидко висихати, і впроваджених в гель частинок вуглецю, які повинні бути дуже мелкодісперснимі (їх називають нано-частинки) для хорошої і швидкої детонації (згоряння) під впливом лазерного променя (великі частки не детонують). Слід зазначити, що «Медікалазер» вивчив велику кількість карбонових гелів, які продаються на ринку за ціною від 25 доларів до 100 доларів. Найкращі результати давав дорогий гель за ціною 100 доларів за тубу, тому що він найкраще висихав, входив в пори і пов'язував шкірний жир і ороговілі частинки шкіри, а також дуже швидко детонировал і давав прекрасні результати процедур. Дешеві гелі НЕ сохли і дуже погано здетонували.

Також потрібні спонж і серветки для протирання лінз насадки, так як згорає вуглець залишає наліт на лінзах.

5. Для проведення процедур гідропілінг і акваспрея потрібні набори гідролатов - рідкі розчини речовин, які впливають під час процедур.

6. При проведенні процедур мікроігольчатого RF потрібні одноразові змінні насадки на маніпулу.

Ось в принципі і всі основні видаткові матеріали, які можуть застосовуватися при проведенні процедур. Але їх вартість при проведенні процедур не суттєва і не особливо впливає на кінцеву ціну для споживачів, що дуже вигідно для косметологів.

17 Чи можуть апарати працювати безперервно цілий день?

Для відповіді на це питання, необхідно розібратися, що таке «безперервно» і що таке «працювати»?

Якщо під «працювати» розуміти «перебувати у включеному стані», то практично всі апарати можуть перебувати у включеному стані безперервно цілий день, якщо в приміщенні дотримується температурний режим і апарат не перегрівається.

Якщо під «працювати» розуміти «використовуватися для проведення процедури», то практично всі апарати повинні мати технологічні перерви між процедурами, коли апарат може не вимикатися взагалі, але він не повинен випромінювати енергію. Наприклад, ми провели процедуру диодной епіляції на великій ділянці тіла. Після цієї процедури ми можемо не вимикати апарат від мережі, але наступну процедуру почнемо через 5-10 хвилин (це час зміни одного клієнта на іншого). Якщо дотримуватися технологічні перерви між процедурами, то апарати можуть працювати цілий день при дотриманні температурного режиму в приміщенні.

Але якщо скоротити дуже сильно технологічні перерви, або в приміщенні не дотримується температурний режим, то, природно, апарат може почати перегріватися і він не зможе через перегрів працювати цілий день.

18 Скільки часу може пропрацювати апарат до наступної заміни маніпули, ручки і т.д.?

Відповімо на це питання, послідовно розповівши про різні терміни, які оголошуються виробником.

Всі апарати «Медікалазер» мають граничні терміни експлуатації - це термін, який розрахований виробником для максимально можливої експлуатації професійного апарату. Як правило, це можуть бути терміни від 5 до 7 років. Але можуть бути і великі терміни. Граничні терміни експлуатації встановлюються виходячи з середніх розрахункових показників щоденної експлуатації апарату і середніх термінів експлуатації вузлів, компонентів, деталей і частин апарату.

Гарантія на апарати дається в середньому від 1 року до 3 років в залежності від вартості апарату і знижок при покупці - чим менше знижка, тим більший гарантійний термін може бути встановлений.

Але деякі частини і деталі апаратів можуть мати менші терміни експлуатації і гарантії. Це такі частини і компоненти, які можуть працювати з перевантаженнями через бажань власників апаратів швидше їх окупити, або такі, які в процесі експлуатації можуть піддаватися підвищеним навантаженням, які неможливо передбачити.

Наприклад, маніпули апаратів або гнізда кріплення, в які маніпули вставляються для закріплення на корпусі апарату, мають знижені терміни гарантії і вважаються витратними частинами. Терміни гарантії на них були встановлені за результатами маркетингових досліджень, проведених «Медікалазер» у вигляді опитувань користувачів апаратів.

Слід зазначити, що в маркетингових матеріалах до апаратів часто вказуються ресурси спалахів, які можуть випромінювати маніпули. Це розрахункові показники, які дійсно можуть бути випроменені при правильній експлуатації апарату з дотриманням всіх вимог і умов. Але так як умови експлуатації порушуються, то маніпули можуть виходити з ладу раніше, ніж використовують весь розрахунковий ресурс спалахів.

19 Що робити, якщо даних у відкритих меню апарату не вистачає для деяких комерційних цілей?

Всі апарати «Медікалазер» управляються за допомогою програмного забезпечення, яке було завантажене на пам'ять апаратів. Користувач апаратів бачить на дисплеї певні картинки, кнопки, написи, цифрові показники, меню, які показує програма апарату. Всі ці візуально видимі елементи сукупно називаються графічний інтерфейс користувача. За допомогою читання текстів і даних інтерфейсу і за допомогою натискання кнопок користувач управляє апаратом.

Апарат повідомляє якусь інформацію про свою роботу через дані на дисплеї апарата. На дисплей можуть виводитися дані про потужності випромінювання, про кількість імпульсів, про температуру охолоджуючої рідини та інше. Не всі програми однакові і не всі апарати виводять на дисплей однакову інформацію. Програми пишуться з різними інтерфейсами. Є обов'язкові відомості, які виводяться на дисплеї всіх апаратів, і є необов'язкові відомості, які можуть на дисплей не виводиться.

Тому перед покупкою апарату покупцеві потрібно чітко усвідомити, чи вистачає майбутньому користувачеві інформації, виведеної на дисплей, чи ні. А якщо не вистачає, то чи варто знехтувати цією нестачею або ж варто вибрати інший апарат з можливістю виведення потрібної інформації на дисплей. Наприклад, деякі апарати не виводять на дисплей дані про загальну кількість імпульсів. Такий апарат може бути не зручно здавати в оренду, тому що не можна буде побачити інтенсивність використання апарату разними орендарями. Отже, в цьому випадку краще вибрати інший апарат, інтерфейс якого більше підходить для конкретної комерційної мети.

Іноді нам задають питання, а чи можна дописати щось в інтерфейсі або зробити окремий інтерфейс для конкретного апарату? Дописування або змінювати Програмне забезпечення - процес не швидкий і відповідальний. Тому для окремих апаратів ПЗ не дописується. Якщо і робляться зміни, то ці зміни вносяться в ПО відразу для цілої серії апаратів. І іноді в «Медікалазер-Сервіс» під час проведення ТО встановлюється оновлене ПЗ в усі апарати конкретної моделі або серії.

20 Чому не в усі меню апаратів власники і користувачі мають доступ?

У кожному апараті є програмне забезпечення (ПО). Це ПО - дворівневе. Один рівень - відкритий для всіх, це рівень користувача апарату. Другий рівень - закритий, він призначений тільки для інженерів фабрики та інженерів сервісного центру. Відкритий рівень ПО дозволяє налаштовувати апарат для проведення процедур, а закритий рівень дозволяє налаштовувати апарат для правильної і синхронної роботи всіх вузлів апарату. На закритий рівень ПО потрапляють через інженерні меню. У користувача до них немає доступу. Це обумовлено тим, що апарати відносяться до класу медичної техніки та втручання в роботу апарату через інженерні меню може привести до виходу апарату з ладу або розбалансування роботи вузлів, що може привести до травмування клієнта під час процедур.

21 Чому в апаратах для охолодження використовується вода?

Вода - найбільш проста і безпечна охолоджуюча рідина. Вона ефективно відбирає тепло і не завдає шкоди, якщо протекла або пролилася. І для техніки медичного класу вода підходить дуже добре.

Але вода для апаратів «Медікалазер» повинна бути дистильованої. Саме в дистильованої воді такий низький рівень кристалічних речовин (кажучи технічно - рівень кристалічних опадів), що ці речовини осідають в системі охолодження апарату в мінімальних кількостях. Якщо застосовувати іншу воду - деіонізовану (вона часто буває неналежної якості), очищену, «для акумуляторів» та іншу, то в цих видах води підвищений залишок кристалічних речовин, ці види води - НЕ дистильована вода, вона НЕ проходила процес дистиляції, який і забезпечує зниження рівня кристалічного осаду до потрібної малої величини.

Дистильована вода, як правило, продається в аптеках. В інших торгових точках або підприємствах можуть продавати якусь воду під виглядом дистильованої, але по факту виявляється, що вода не дистильована. Саме з цієї причини «Медікалазер» створив своє виробництво дистильованої води - отримані КВЕД, є дистиляторна станція, тара для розливу різних обсягів і зберігання води, відповідні етикетки. Вода у «Медікалазер» трохи дорожче, ніж в аптеках, так як в аптеки вода надходить з більш потужних виробництв, де собівартість виробництва нижче. Але у нас можна замовити воду завчасно і купити потрібний обсяг води для конкретної моделі апарата.

Вода в апаратах змінюється планово 1 раз на місяць. Але якщо апарат стояв без включення тиждень і більше, то бажано воду замінити, тому що якщо апарат не включався, то вода не фільтрувалася через фільтри системи охолодження і в ній може початися розвиток бактерій, що з плином часу призведе до засмічення системи охолодження бактеріальними відкладеннями.

22 Які відгуки про ваше обладнання?

Відгуки про нашому обладнанні бувають 2 видів: об'єктивно позитивні - їх 90%, необ'єктивно негативні - їх 10%. Може виникнути питання: невже немає об'єктивно негативних відгуків ?! Відповідаємо - ні. І зараз пояснимо, чому. Компанії «Медікалазер» і «Медікалазер-Сервіс» намагаються діяти виключно в правовому полі, щоб не було обгрунтованих претензій користувачів апаратів або судових розглядів. Тому будь-яка претензія, скарга, звернення на ТО, поломка апарату проходять кілька рівнів вивчення та аналізу - технічного, адміністративного, правового. І все обґрунтовані скарги або претензії задовольняються в повному обсязі. Якби не було такого задоволення, то розгнівані споживачі захищали б свої права в суді, вигравали б суди і репутація компанії при цьому загинула б. Але за 12 років роботи у компанії «Медікалазер» було всього 1 судовий розгляд за якістю апарату, який нібито ламався (за твердженням власника). Але, фактично, апарат експлуатувався з порушенням - на ньому працювали ненавчені люди. Таким чином, за станом на момент написання цієї статті обґрунтованих претензій на те, що «Медікалазер» або «Медікалазер-Сервіс» не виконали вимоги споживачів або законодавства - немає.

Тепер про позитивні відгуки. Їх досить багато, але хвалитися ними немає сенсу, адже кожен споживач дає самостійну оцінку придбаному обладнанню.

І, нарешті, про необ'єктивних негативних відгуках. Вони є, але хто їх пише і які причини їх появи? На це питання ми вже відповідали на сторінці «Нас критикують» на нашому сайті. Зараз трохи розширимо відповідь.

Компанія «Медікалазер» - велика і давня компанія. І є люди, які вважають, що критикуючи нашу компанію, вони отримують якийсь вагу, набувають якусь «експертність». Вони критикують і пишуть негативні відгуки або самі, або наймають фахівців зі створення негативної інформації. Але ми ніколи не відповідаємо на їх необгрунтовану критику, так як саме дискусії і виправдань від нас чекають. Адже діалог ставить таких «експертів» на один рівень з нашою компанією і створює враження, що якщо є діалог, тобто і якась вина, яку «експерт» розкрив.

Ось кілька прикладів:

  • нас тривалий період критикував один «експерт», який поставляв нелегально техніку в Росію і Україну без документів;
  • інший «експерт» радив користувачам перевіряти технічні параметри наших апаратів, стверджуючи, що вони не відповідають заявленим, але при цьому не говорив, що у нас в торговому залі прямо під час продажу апаратів можна заміряти ці технічні параметри, або можна навіть з'їздити на екскурсію на нашу фабрику і подивитися, як і на яких приладах вимірюються ці показники в нашій лабораторії;
  • третій «експерт» стверджував, що у нас «неправильні» неодимові лазери, але при цьому на «своїх» лазерах проводив таким чином процедури, що порушував фізично правила проведення процедур;
  • четвертий «експерт» стверджував, що наше обладнання не може проводитися в Україні за схемою великовузлового складання, хоча на нашій фабриці побувало багато людей, а також представники правоохоронних органів, яких «запросили» якісь доброзичливці.

Як видно з наведених прикладів, немає сенсу вступати в публічний діалог з «експертами», так як нам їх не перемогти. Наші завдання - виробляти якісну продукцію і надавати споживачам повну інформацію. Тому на негативні відгуки ми відповідаємо так:

  • проводимо екскурсії на виробництво;
  • знімаємо відео про виробництво, лабораторії, апаратах;
  • працюємо за договорами оферти;
  • ведемо письмове спілкування з покупцями, а також робимо інші заходи контролю за якістю продукції та обслуговуванням споживачів, щоб не порушувати нічиї права. І якщо хтось нам вказує на реальні проблеми, то ми намагаємося їх реально усунути, а не вести публічні дискусії або суперечки (особливо в соціальних мережах), які стали просто якимось тренд в наш час.

23 Що робити, якщо апарат зламався, і як довго ви його ремонтуєте?

Компанії «Медікалазер» і «Медікалазер-Сервіс» знаходяться в Україні, тому у користувачів апаратів немає проблем з технічним обслуговуванням, ремонтом або іншими діями з апаратом.

Для виконання ремонту або ТО можна або зателефонувати в сервісний відділ «Медікалазер-Сервіс» та отримати консультацію про те, як правильно відправити апарат на ремонт або ТО, або відразу зайти на сайт «Медікалазер» і заповнити електронну форму заявки.

Після заповнення і відправки форми, на електронну пошту власника надійде копія заявки і копія договору оферти на технічне обслуговування (ремонт), в тій версії договору, яка діяла на момент заповнення заявки.

Всі роботи з апаратом виконуються за цим договором, з яким можна ознайомитися в будь-який момент.

Терміни ремонту, порядок і перелік виконуваних робіт обумовлені в цьому договорі чітко і конкретно.

Ми намагаємося ремонтувати апарати якомога швидше, і в договорі стоять терміни від 1 дня. Але ці терміни можуть бути продовжені, якщо в зв'язку з пандемією у нас закінчаться якісь запчастини і доведеться чекати, поки наш спеціалізований постачальник складальних комплектів привезе їх в Україну. Крім того, терміни можуть збільшуватися, якщо користувач апарату розраховував на проведення для його апарату звичайного ТО, але апарат виявився забруднений і потрібно проводити розширене ТО, яке вимагає більше часу.

Доставку в сервісний центр ми рекомендуємо здійснювати Новою поштою або іншим перевізником, який зручний власникові апарата.

25 Чи є розстрочка при покупці апаратів?

При покупці апаратів існує можливість оформити розстрочку - виплатити вартість апарату без всяких відсотків або збільшення вартості за певний період.

Але необхідно враховувати ряд дуже простих умов, при яких оформляються договори з розстрочкою платежу.

  1. В розстрочку апарати продаються, як правило, без знижок.
  2. При розстрочці можуть не діяти пропозиції про збільшений термін гарантії.
  3. Розстрочка надається ФОП або юридичній особі.
  4. Розстрочка надається з оплатою 50% вартості (але бувають акції з оформленням розстрочення при внесенні всього 10% вартості).

Тому, плануючи покупку апарату, краще ретельно зважити, що економічно вигідніше - купити апарат з одномоментною виплатою, або виплачувати його вартість деякий період, вже користуючись апаратом і заробляючи на ньому прибуток. З огляду на дуже гарне співвідношення «якість-ціна» у апаратів «Медікалазер» кожен з варіантів оплати має свої переваги.

28 Чи є оренда апаратів?

На момент написання цього матеріалу оренда деяких екземплярів апаратів була. Наприклад, один з відомих фахівців з видалення татуювань використовував оренду одного з наших топових (і дорогих) апаратів досить тривалий період, поки не прийняв економічно вигідне рішення про покупку такого апарату.

Але, як показує практика, при існуючій вартості апаратів «Медікалазер» вигідніше купити апарат, ніж брати в оренду. Крім того, до придбаного апарату, як правило, краще ставлення у власників і працює на апараті персоналу.

Тому практика здачі апаратів в оренду не знаходить широкого комерційного застосування.

29 Чи можна спробувати процедуру на собі?

При покупці апарату або при відвідуванні офісу «Медікалазер» можна спробувати проведення процедури на собі. Наші лікарі-методисти покажуть апарат в роботі і ви зможете самі оцінити вплив апарату на тіло - рівень больових відчуттів, теплові відчуття, світловий вплив, звукова дія та інше.

Якщо це просте випробування, то воно виконується безкоштовно. Але якщо відвідувач хоче не просто випробувати апарат на собі, а отримати повну процедуру або пройти цикл процедур, то такі процедури будуть платними. При цьому можна буде обумовлювати якісь знижки при придбанні апарату, але все вирішується в індивідуальному порядку.

30 Хто навчає роботі на апараті?

Роботі на апаратах «Медікалазер» навчають лікарі-методисти. Навчання проходить в рамках матеріалів, викладених в інструкціях по експлуатації апаратів. Для навчання запрошуються моделі, або ж самі навчаються можуть виступати в ролі моделей, щоб краще зрозуміти ефекти при проведенні процедур, які будуть відчувати їх клієнти.

Наші методисти працюють з апаратами вже більше 4 років (це досвідчені штатні співробітники) тому добре знають техніку і методики проведення процедур.

31 Чи можна навчитися без покупки апарату?

У «Медікалазер» існує платне навчання без покупки апарату. Але це навчання не має сенсу, якщо не купувати апарат. Справа в тому, що навчання прив'язується до конкретної моделі апарата зі своїми настройками, зі своїм графічним інтерфейсом дисплея, зі своїми правилами технічного обслуговування. Спеціаліст, який пройшов навчання на цьому конкретному апараті, при переході на інший апарат повинен буде пройти навчання тепер і на цьому апараті, а це зовсім економічно не вигідно - проходити 2 навчання.

Як показує наш досвід, за навчанням роботі на нашому апараті без його покупки найчастіше звертаються люди, які купили десь за кордоном дуже дешевий апарат в корпусі, який схожий на корпусу наших апаратів. Навчитися за кордоном роботі на купленому апараті ці люди не можуть і звертаються до нас. Але схожість корпусів - це не ідентичність апаратів за всіма характеристиками. «Медікалазер» закуповує корпусу, щоб не випускати їх самим, тому що це дуже дорого, але конструктив апаратів «Медікалазер» і програмне забезпечення - серйозно відрізняються від моделей в схожих корпусах. Тому і пропадає сенс навчатися роботі на нашому апараті без покупки.

32 Чим апарати «Медікалазер» відрізняються від апаратів інших виробників?

Ми не особливо любимо публічно порівнювати наші апарати і техніку інших виробників - це, умовно кажучи, порівняльна реклама, а вона не найбільш вдячна заняття. Тому ми назвемо лише ті характеристики нашої техніки і підприємства, які ми вважаємо важливими, а читач сам перевірить, які у конкурентів можуть бути показники за цими характеристиками.

  1. Наша техніка українського виробництва - у нас є виробництво, лабораторія, сервіс.
  2. У нас є вся повністю і правильно оформлена документація на виробництво, лабораторію і техніку.
  3. У нас публічне підприємство - все показано на сайті - документи, відео, фото, книги та інше.
  4. Наші апарати технічно працюють повністю на тих же принципах, що і дорогі зарубіжні аналоги, а стоять на багато дешевше.
  5. Наша техніка відзначена численними нагородами.
  6. У нас високий інноваційний індекс - багато моделей в різному виконанні, щоб наші споживачі могли оновлювати техніку за зовнішнім виглядом в своїх салонах і клініках.

34 Чому технічне обслуговування необхідно проходити кожних 6 місяців? Чому ТО платне, якщо апарат на гарантії?

Лазерні та косметологічні апарати «Медікалазер» - складна техніка, що відноситься до класу медичної. Її використання має бути безпечним і прогнозованим, а правила експлуатації - строго виконуватися. Але експлуатація апаратів користувачами або власниками може відбуватися з відхиленнями від вимог інструкцій по експлуатації апаратів. При цьому сам користувач або власник про це можуть не здогадуватися.

Саме тому «Медікалазер», як виробник з великим досвідом, передбачив обов'язкове проходження технічного обслуговування для всіх апаратів з водяною системою охолодження, а також для деяких інших. Хоча є і апарати, у яких ТО передбачено раз на рік, але у них в якості охолоджувача використовується не вода, а спеціальна рідина.

Слід зазначити, що саме завдяки першому ТО багато власників апаратів зберегли свої апарати в повній працездатності, так як дізналися про наявні порушення експлуатації в такий момент, коли ці порушення ще не привели до необоротного погіршення роботи апарату або поломки. Саме з цієї причини перше ТО через шість місяців від дати покупки передбачено безкоштовним - щоб стимулювати власників надіслати апарати в сервісний центр.

ТО платне, тому що під час його проведення персонал сервісного центру виконує роботу. Навіть якщо апарат на гарантії, як, наприклад, автомобіль, то сервісного центру необхідно оплачувати витрати на свою життєдіяльність. Оплачуване ТО це не примха, а норма при експлуатації складної техніки.

35 У інших продавців техніки немає вимог перезаправлять водою апарат щомісяця і немає вимог по ТО. Чому у вас є?

Ми не можемо відповідати за роботу інших продавців техніки і аналізувати, чому у них немає перезаправлення апаратів водою чи ні планових ТО.

Але відповімо наступне.

  1. Технічне обслуговування - обов'язкова процедура для багатьох видів складної техніки. Наприклад, автомобілі також технічно обслуговуються або за часом експлуатації або через певну кількість пройдених кілометрів. «Медікалазер», як виробник, який цінує свою репутацію, наполягає на планових ТО, так як під час ТО стають очевидні помилки і порушення експлуатації апаратів споживачами, і ці помилки можна виправити завчасно, поки вони не привели до незворотних наслідків.
  2. Вода - дуже хороший і безпечний охолоджувач. Але в зв'язку з тим, що водні системи охолодження не замкнуті (в них проникає зовнішнє повітря), то за місяць відбувається певне забруднення води бактеріями. Якщо воду не замінювати - забруднення посилиться і приведе до поломки апарату, яка може бути на багато більше дорогої в ремонті.

Є апарати з системою охолодження спеціальною рідиною. Саме спеціальною рідиною з певним хімічним складом, в якому співвідношення компонентів мають певну пропорцію. У таких апаратів система охолодження може бути замкнутою і тоді ТО проводиться 1 раз на рік. Але може бути така система і не замкнутої, тоді потрібно долив рідини раз на місяць. Склад цієї охолоджуючої рідини такий, що вона пригнічує розвиток мікроорганізмів.

Рідина не рекомендується робити самостійно, просто додаючи горілку або хлоргексидин, або інші компоненти в воду. Як показує наш досвід, заливши такий «суміші-саморобки» в апарат в більшості випадків ні до чого доброго не приведе, а в окремих випадках призведе до серйозних пошкоджень апарату.

У нашій практиці був випадок, коли до нас потрапив зразок охолоджуючої рідини для доливання в апарати, яку пропонував своїм клієнтам один з продавців апаратів. Стверджувалося, що зразок проведений за кордоном на відомому підприємстві. Але, як показав хімічний аналіз, зразок виявився абсолютно іншого складу, ніж склад, зазначений виробником. Можна припустити, що оригінальна рідина через високу вартість була підмінена продавцем.

Завершуючи відповідь на поставлене запитання, зазначимо, що «Медікалазер» діє не так, як інші продавці, а так, як потрібно для технічно грамотної експлуатації апаратів.

36 Карбонові насадки часто прогорають, чому їх потрібно купувати?

Неодимові лазери дозволяють проводити процедуру карбонового пілінгу. Ця процедура має високий попит, так як безпечна, дає швидкий видимий результат і приємна по відчуттях. Для проведення карбонового пілінгу застосовується спеціальна оптична насадка, яка кріпиться на маніпулу. Ця насадка, розташовується досить близько від шкіри клієнта під час процедури. І згорілі частинки карбонового гелю можуть осідати на передній лінзі насадки. Якщо таких частинок на лінзу осяде багато або вони сконцентруються на якомусь маленькому діляночці лінзи, то виникне чорне засмічення. Це чорне засмічення не пропустить лазерний промінь, а поглине його і сильно розігріється. Виникне локальний перегрів ділянки лінзи і від цього програв матеріал лінзи на цій ділянці зруйнується, лінза вийде з ладу.

Насадки відносяться до видаткового матеріалу саме в силу особливостей експлуатації, тому на них встановлюються мінімальні терміни гарантії і діють виключення з гарантії, про що покупці відразу попереджаються. Більш того, ці винятки прописані як в договорі купівлі-продажу техніки, так і в нашій книзі, присвяченій опису не гарантійний поломок і їх причин.

Щоб продовжити термін служби насадок і не допустити їх виходу з ладу передчасно, необхідно дотримуватися таких умов, які описані в інструкції з експлуатації:

  1. Тримати насадку (маніпулу) на рекомендованій відстані від зони впливу лазерного променя на шкірі.
  2. Протирати лінзу насадки під час процедури в порядку, рекомендованому в інструкції до апарату.
  3. Давати карбоновим гелю добре просохнути і вбратися в пори на шкірі, тому що якщо гель вологий, то детонація його погіршується і може відбуватися розліт карбонових частинок разом з мікрочастинками вологою гелевою основи. І за рахунок вологою гелевою основи карбонові частки легко пристають до лінзи насадки, що і призводить до прогару. З цієї ж причини, бажано купувати якісний карбоновий гель, в якому є дрібнодисперсний карбон і якісна швидковисихаюча гелева основа.

37 Чи є скарги на ваш сервіс?

На питання про відгуки, в якому говорилося і про скарги, ми вже відповідали раніше, але відповімо ще раз.

Об'єктивних скарг на сервіс немає. Це може здатися надмірно самовпевненим, помилковим або хвалькуватим заявою, але воно обгрунтовано. Якби на «Медікалазер-Сервіс» були б обґрунтовані скарги, то споживачі захищали б свої права в суді.

«Медікалазер-Сервіс» - сертифікована компанія, яка має право лагодити техніку «Медікалазер», що відноситься до медичного класу. Вся документація та сертифікати представлені у відкритому доступі, робота компанії ведеться за договорами зі споживачами, проводиться відео і фотофіксація результатів робіт. У таких жорстких умовах внутрішнього контролю в компанії залишається мало місця для помилок або поганих ремонтів з нашої вини. Якщо сервіс дійсно щось зробив не так, то клієнту завжди буде запропонована якась компенсація або рішення. Ми уникаємо того, щоб допустити помилку і не виправити її, так як це буде реальний привід для судового позову до нас з високою ймовірністю виграшу суду справедливо розлюченим клієнтом.

Але в наш час - час активного використання соцмереж - деякі споживачі, які хотіли б отримати необгрунтовані рішення по ремонту своїх апаратів, а сприятливі для них, використовують соцмережі для нанесення морального збитку компанії. Також і деякі конкуренти використовують соціальні мережі і сервіси для публікації інформації, яка б завдавала нам шкоди, але об'єктивності або правдивості такої інформації мало.

Варто просто пройтися по сервісним центрам конкурентів або переглянути їх сайти і побачити відсутність тієї інформації, документації та підходів до роботи, які є у нас і які практикуємо ми.

39 Чи зручно працювати з апаратами?

Компанія «Медікалазер» стежить за тим, щоб випускаються нами апаратами було зручно користуватися тим фахівцям, які проводять процедури.

Ми стежимо за ергономікою корпусів і манипул, ми розробляємо програмне забезпечення з зручними графічними інтерфейсами, ми стежимо за тим, щоб наші апарати було легко обслуговувати. Але зручність - поняття відносне. Завжди є ймовірність, що той апарат, який багатьом зручний, комусь не підійде. Наприклад, один з наших покупців вибирав апарат для самостійної роботи. Придбаний апарат повністю влаштовував покупця і був зручний. Але з плином часу плани покупця помінялися і він здав апарат в оренду кільком фахівцям. І ось тут виявилося, що графічний інтерфейс апарата не зручний для такої орендної роботи, так як на дисплей виводяться деякі показники. І покупець цим був дуже незадоволений, хоча раніше був задоволений усім.

Тому, вибираючи апарат, краще його випробувати самому, щоб не орієнтуватися на чиїсь норми «зручності-незручності», а скласти власну думку. Крім того, бажано також оцінити зручність апарату при різних способах комерційного використання - особистого і орендного.

40 Як швидко окупаються апарати?

Для відповіді на це питання наведемо не теоретичні, а практичні дані. Компанія «Медікалазер» кілька років тому проводила маркетингове дослідження з метою з'ясувати, за який термін споживачі окупали апарати в реальній експлуатації. Виявилося, що споживачі окупають апарати за термін від 3 місяців до 8-12 місяців експлуатації при правильній маркетинговій політиці салону. Тобто терміни окупності завдяки дуже хорошому співвідношенню «якість-ціна» у апаратів дуже маленькі, що подобається власникам апаратів.

Але такі маленькі терміни окупності, з іншого боку, створюють і проблему - при надмірно швидкої окупності експлуатація апаратів відбувається з такою підвищеною інтенсивністю, що це загрожує підвищенням ймовірності поломок апаратів. Саме тому «Медікалазер» змушений ставити терміни гарантії на деякі частини апаратів з урахуванням їх можливої експлуатації з великими навантаженнями. Як то кажуть, дуже хороша ціна на апарати створює спокусу отримати від них високий прибуток якомога швидше. Тому ми рекомендуємо не піддаватися спокусі швидким прибутком, а створювати таке навантаження на апарати, щоб термін їх окупності був хоча б 8-10 місяців. Як цього добитися? Так просто при великому потоці споживачів купити 2 апарати і розподілити між ними навантаження.

41 Що входить в сервісне обслуговування (ТО)?

Технічне обслуговування необхідно для того, щоб: очистити апарат всередині від пилових та інших забруднень, замінити витратні матеріали в апараті, промити і очистити систему охолодження, перевірити технічні показники за допомогою приладів, обчислити можливі необхідні поправки для настройки апарату, відкоригувати роботу апарату в залежності з отриманими даними, а також провести інші роботи при необхідності.

За підсумками ТО власнику видаються рекомендації, а також направляються фото і відеоматеріали про працездатність апарату і його наявному стані.

Слід зазначити, що ТО - процедура обов'язкова, щоб і власник, і виробник апарату був упевнений, що апарат відповідає технічним нормам і його експлуатація безпечна.

42 У чому різниця між ТО і розширеним ТО?

Розширене технічне обслуговування проводиться, коли надійшов в сервіс апарат має значні явно видимі забруднення та відхилення в роботі, які були викликані експлуатацією з порушенням норм, встановлених виробником:

  • сильна внутрішня запиленість апарату і радіаторів системи охолодження;
  • зниження потужності випромінювання, надмірне для наявного терміну експлуатації;
  • зміни форми плями випромінювання та інші відхилення, які не стали незворотними і не вимагають ремонту, але вимагають більш тривалого терміну і більшої кількості робіт для приведення апарату в порядок.

При розширеному ТО потрібно набагато більше промивок системи охолодження з великими витратами дистильованої води, потрібне проведення дезінфекції системи охолодження із застосуванням спеціальних реагентів, потрібно більше робіт і часу з перевірки із застосуванням приладів та налаштування апарату, а також інші необхідні роботи і витратні матеріали.

43 Через що може бути занепад потужності апарату?

Різні апарати випромінюють різні види енергії для виконання процедур. Тому, було б коректно відповідати на питання про причини занепаду потужності для конкретної моделі будь-якого апарату. Але можна відповісти і в цілому, що занепад потужності випромінюваної енергії може бути викликаний наступними причинами:

  1. Не відповідність напруги в електричній мережі, проблеми з енергопостачанням.
  2. Плановою деградацією випромінюючих елементів відповідно до терміну експлуатації. Коли апарат довго експлуатується, то така планова деградація - це норма. Всі апарати випускаються з запасом потужності випромінювання, щоб зі або при необхідності потужність випромінювання можна було збільшувати при проведенні процедур.
  3. Позаплановою деградацією випромінюючих елементів у зв'язку з надмірно інтенсивною експлуатацією, експлуатацією з порушенням норм, встановлених виробником.
  4. Через падіння маніпул.
  5. Через проблеми з системою охолодження, викликаних порушенням передбачених термінів заміни охолоджуючої рідини або води, а також через забруднення радіатора пилом.

44 Як протирати апарати? Як доглядати за апаратами?

Догляд за апаратами досить простий.

  1. Корпуси апаратів легко протираються вологою фланеллю. Протирання виконується при відключеному апараті таким чином, щоб уникнути попадання води на дисплей і всередину апарату.
  2. Маніпули дезінфікуються і очищаються хлоргексидином або іншими засобами, зазначеними в інструкції по експлуатації апарату.
  3. Пилососом видаляються забруднення і пил з решітки радіатора системи охолодження.